SELAMAT DATANG! RAJIN-RAJIN LAH FOLLOW YEE.. :) ­ ­

Tuesday, August 21, 2012

Aq update status hari nie sebab ada permintaan..

Assalamualaikum... syawal ke 4 hari nie, so aq balik melaka dah..ayah aq dah mula kerja hari nie. Jeles sebenarnya bila tengok sepupu-2 aq masih stay beraya di kampung..,apa-2 pon, hari ini planning nak keluar dengan Diba. Lama x jumpa die. Tawar hati..mungkin perkataan tu sesuai dengan diri aq sekarang..Capital M, maaf.. mungkin masa dan waktu yang menyebabkan saya rasa macam nie..text n IM dengan awk pon saya rasa hambar...x macam dulu. Saya tak salahkan awak, awak x pernah lihat saya pon, x pernah face 2 face dgn saya pon..yang lebih penting awak sebenarnya x tau sikap saya. Sememangnya saya cuba pertahankan apa yang ada, tp semakin saya cuba dekat dengan awak..tapi semakin jauh rasanya. Untuk Ya Yan (Sufian) ko yang sibuk sangatkn minta aq update status nie..oke, aq tunaikan permintaan ko. Cuma aq nak ingatkn 1 benda jew, bila aq terima ko jd rakan di FB bukan bermakna apa-2, prinsip aq tetap sama..kita kawan..aq harap ko faham..(jangan kecik hati tau).

No comments:

Post a Comment