SELAMAT DATANG! RAJIN-RAJIN LAH FOLLOW YEE.. :) ­ ­

Thursday, March 15, 2012

Sayang!!! sayang le sangat....,kesengalan Kawan-kawanku..

Cuti!!asal seminggu je, tinggal 3 hari nak balik asrama. Ummi!! akak tak nak balik asrama boleh x?..erm,merayu cam mana pun lah, x akan dlayan rayuan aku nie.

Nie nak cerita tentang aktiviti cuti sekolah aku, selain mengadap kerja sekolah yang menimbun, salah satu aktiviti aku ialah main text dengan kawan-kawan aku yang sengal.
Terima kasih lah ye kerana kau orang masih ingatkan aku. Sampai kering top up aku...hahah.

Capital B..x student SKBB, si syed yg jajakan number phone aku kat die, die nie memang sengal sikit, sampai aku malas nak layan text die..kalau text dengan aku perkataan sayang dia tak pernah tinggal..tapi hakikatnya aku dengan die x ada apa-2 pun..just suka-2 kot...





















Yang second nie pulak..kawan yang memang dari dulu x pernah berputus asa terhadap aku. Tapi maaf ye Capital A.. aku x mampu nak paksa diri terima kamu. Siap aku cadangkan kat dia..cuba-cubalah takcle orang lain.





















Capital U..die nie sama kelas masa darjah 4..tapi darjah lima die berhijrah ke SK Air Molek..makna dah 2 tahun aku x jumpa dia..Amboi.. Pandai ko minta nombor aku kat Raihana ye..macam jejak kasih pulak ye..haha. Tp yang lawaknya dia nie..entah ingat lagi x rupa aku nie, ish3 siap nak ajak couple lagi. :p ..



















Kesimpulan, Terima kasih kerana kamu-2 semua sudi menyerikan cuti sekolah aku nie ye...SAYANG SEMUA...

No comments:

Post a Comment