SELAMAT DATANG! RAJIN-RAJIN LAH FOLLOW YEE.. :) ­ ­

Sunday, March 11, 2012

Banyak Labah-2 Bersarang Dalam Nie..

Lama sungguh rasenya aku x bukak blog nie..ye la aku niekan sibuk (sibuk la sangat). Nie nak cerita sikit pengalaman duduk kat asrama..pejam celik dah 3 bulan aku menjadi warga SHEROZD..Fuhhhh.. dulu bukan main bersemangat nak masuk, tapi bila dah masuk baru la aku tahu..erti pahit dan manis duduk kat asrama. Paling pahit kalo x dapat balik hujung minggu..penyeksaan bagi aku..teringin nak jadi outsider tp permintaan aku x akan dilayan..




Yeah!! sekarang nie aku tengah bercuti..bestnya duduk rumah, yang paling best..hari pertama cuti aku dah hang out dengan 2 orang BFF aku nie... sapa x kenal..si ILYA dan DIBA..kami nie 3 serangkai dah kawan karib dari tahun lepas..macam belangkas x boleh berpisah.













Nak ke cerita pasal BOYFRIEND aku kat blog nie..hahaha..aku rasa x payahlah..sebab x ada perkara menarik yang aku rasa boleh dikongsikan. Lagi pun aku nie ada boyfriend ke? Apa yang berlaku biarlah aku simpan rapi kat dalam hati aku nie...HANYA ALLAH YANG TAHU..

No comments:

Post a Comment