SELAMAT DATANG! RAJIN-RAJIN LAH FOLLOW YEE.. :) ­ ­

Tuesday, December 13, 2011

Holiday..Tiara Beach Resort. PD.

Hari Keluaraga Hj Adam di Tiara Beach Resort. Port Dickson....best dan menyeronokan. Dah lama tak suka suki bersama sepupu ku terutama dengan along fiqah n alang qirah.
Yang seronoknya kami berendam sampai tak nak berhenti2. Kulit aq dah tentunya berbelang balik..adoiai..penat aq jaga..hahaha..harap2 belang2 ini akan hilang sebelum bukak sekolah..
Dalam aku nak bergembira..ade juga insan yang nak mengacau aku...boleh tak cuba faham aku tengah bercuti waktu tu..aku nak bergembira bersama keluarga aku..apa lagi yang ko tak puas hati..
Kuselitkan cerita aku dengan daniel..banyak betol dugaan kitakan..sampai satu tahap aku terfikir sampai bila dugaan ini akan sanggup aku tempuhi..semasa di PD aku terima sms dari daniel pukul 2.30 pagi..rupenya die pn ..ade masalahnya tersendiri.. saya harap awak akan tabah menghadapinye.. InsyaAllah..


No comments:

Post a Comment