SELAMAT DATANG! RAJIN-RAJIN LAH FOLLOW YEE.. :) ­ ­

Tuesday, December 6, 2011

Dugaan..tapi ku serah kepada Mu Ya ALLAH...

Tak abis2 ko nak menyakitkan hati akukan...ko nak sangat ke die??? Dah 3 kali aku tanye die..tentang ko..dah jawapannye...*saya tak suke die*...abis apelagi yang ko nak dari die..kalo aku clash dengan die sekalipun..belom tentu ko boleh dapatkan die...sebab cinta tak boleh dipaksa..dan kite tak akan bahagia atas kekecewaan orang lain.
Tapi Tuhan masih merestui hubungan kami..InsyaAllah..kami tabah menempuh dugaan ini..Hari ni acap bagi tau aku..pasal ade benda yang daniel kirimkan... Terima Kasih Ye Awak.. ape sahaja yang awk berikan kepada saya adalah sangat berharga dalam hidup saye...
Sekali lagi..TERIMA KASIH YE AWAK.. <3 <3 <3

Ermm..lagi satu..aku puasa hari nie..alhamdullah dah pukul 5.46 petang..tinggal lebih kurang 1 jam 30 minit lagi untuk aku berbuka....hari nie kan 10 Muharam..n aku pun pernah bernazar untuk berpuasa sehari..jika aku mendapat 5A..alhamdullilah Allah tunaikan...jadi aku kena tunaikan juga..nazarku ini...

No comments:

Post a Comment