SELAMAT DATANG! RAJIN-RAJIN LAH FOLLOW YEE.. :) ­ ­

Wednesday, November 30, 2011

Wellcome December..Bye2 November..

Dah masuk bulan december hari nie..bulan november dah berlalu membawa kenangan yang tidak akan aku lupakan...Bulan december..bulan terakhir pada tahun nie...diharap membawa seribu kebahagian pada aku... InsyaAllah hujung bulan nie akan menentukan aku akan ke sekolah mana pada tahun depan..Doa aku moga aku dapatlah SBP Intergrasi Selandar ...InsyaAllah.. Amin...andai tak dapat SBP...diharapkan dapat kat SHEROZ pun tak ape..

Bulan nie juga ummi dan ayah janji nak pergi bercuti..mula2 dulu rancang nak pergi langkawi..tapi disebabkan sepupu aku ramai yang kecil2 lagi..jd mak aku kata tempat yang sesuai ialah Tiara Beach Resort..semua org boleh enjoy kat sane..oke lah juga..walaupun dah 3 kali aku pergi kat situ..

Lagi satu.. tak sabar nak tunggu hadiah yang dijanjikan oleh kak ayu (sepupu) dan Busu aku...

No comments:

Post a Comment