SELAMAT DATANG! RAJIN-RAJIN LAH FOLLOW YEE.. :) ­ ­

Monday, November 28, 2011

Malas nak fikir dah...

Hari ini aku rasa kosong je...sunyi..sepi..mood aku pun ntah ape2 tah..rasa boring...kawan ajak chat kat fb pn aku malas nak layan..
My Mom pula..ingat aku..baca buku..12/12/2011 nanti ada interview MRSM pula..ikutkan hati aku memang malas...tapi mengenangkan cita2 aku yang tinggi melangit nie terpaksa juga aku dengar cakap mak aku tu..walaupun malasnya tuhan sahaja yang tau..boring nak mengadap buku...tapi kalo novel x pe..berjam2 pun aku aku sanggup....

Hari nie hari pertama daniel..di perak...mesej jerk yang menghubungkan kami..die cerita hari nie die menguruskan hal pertukaran sekolah die kat sana....Moga awak akan dapat sekolah yang terbaik kat sana..

No comments:

Post a Comment