SELAMAT DATANG! RAJIN-RAJIN LAH FOLLOW YEE.. :) ­ ­

Thursday, November 24, 2011

Dia, ais krim CORNETTO dan aku..

Die belanja aku makan aiskrim lagi.. tapi ini mungkin aiskrim terakhir yang die beri pada aku..30 November nie dia akan berpindah ke Perak..
Die sanggup berjalan kaki dari Bukit Beruang datang ke rumah aku..berpeluh2..kesian aku tengok...sebelum die balik..die belikan aku aiskrim cornetto..dan die nak suapkan aku...aku seganlah..mase tu adek n kawan2 die ade...tp selepas ini aku x kn jumpa die lagi..jadi aku ikut je cakap die...Memang sweetnya saat itu.KENANGAN TERINDAH INI AKAN TERPAHAT DALAM INGATAN KU SAMPAI BILA2..

Kadang-kadang aku terfikir juga...serius ke die nie dengan aku..tp memang banyak pengorbanan yang die buat untuk aku..pagi2..lagi aku terima sms..die share top up ngan aku..al maklumlah aku pnye top up tinggal 9 sen jer..lps tu die bgi mesej...sye jd dtg umah awk dlm kol 3...terfikir aku...biar betol..x segan ke die nie..tp memang betol dalam pukul 3.30 ptg..dia dah smpai rumah aku..

Kami x bercerita pun..walaupun die ade depan mata..aku dan die berSMS..haha..pe lah..masing2 segan konon..tp kehadiran die memang sangat berharga dalam hidup ku..

MUHAMMAD DANIEL ABDULLAH SANI..kite telah ditakdirkan untuk bersama..walaupun seketika kita menikmati saat indah ini..harapan saye walaupun kita terpisah jauh..namun hati kita akan selalu dekat...doa saye akan sentiasa mengiring awak..semoga kita akan sama2..mengejar cita2 kita..InsyaAllah saya dan awk akan bertemu suatu hari nanti..SAYA MEMANG SAYANG AWAK


Awak memang comel masa nie..




Hanya ini je..gambar kenangan kita berdua..

No comments:

Post a Comment