SELAMAT DATANG! RAJIN-RAJIN LAH FOLLOW YEE.. :) ­ ­

Friday, November 18, 2011

Alhamdullilah Skor 5A

Penantian aku dah berakhir..alhamdullilah..akhirnye usaha aku berbaloi..yes!!! aku dapat 5A..17.11.2011 merupakan hari yang bersejarah buat aku dan rakan2. Seramai 40 orang murid SKBB yg dapat 5A.. Gempak abis..tp dlm suke aku..terasa jugak sedih..sebab ada antara rakan2 aku yang dpt 4A 1B...pada aku 4A 1B dikira cemerlang gak..

Cerita tentang perasaan..memang sedih..sebab akan meninggalkan sekolah dimana tempat aku menuntut ilmu selama 6 tahun..berpisah dengan kawan2 terutamanye MYBFF ilya, Adiha, Aisya, Sarah, Qistina , Afiqah n ramai lagi terutama di kelas 6 Bestari 1..banyak kenangan aku bersama mereka..ada yang pahit..dan banyak yang manisnye.

Bercerita tentang hati dan perasaan pulak...aku masih dalam dilema..dua2 aku kasih dan dua2 aku sayang..antara Daniel dan Ammar Hariz..aku masih belum dapat membuat keputusaan..kalo ikutkan hati aku hendak dua2nya... boleh ke?? tapi mana mungkin kn??.. Aku berserah kepada ketentuan Allah....Ya ALLAH berikn hamba ini petunjuk..

No comments:

Post a Comment