SELAMAT DATANG! RAJIN-RAJIN LAH FOLLOW YEE.. :) ­ ­

Friday, September 30, 2011

novel oh novel...kawan oh kawan.....

UPSR dah selesai...rase mcm x percaya lah pulak...tunggu je keputusan UPSR cam mne nanti...kalau ade rezeki INSYAALLAH.. akan dapat 5A...semuanya ketentuan Allah..ape aje yang terjadi kena redha...

Sekarang nie banyak masa aku ade...selain layan MUKA BUKU (FB).. aku layan novel...lepas je UPSR nie dah 3 buah novel aku beli ...tp baru 2 buah novel aku dah abis baca...tinggal yang 1 nie..BILIK 616..sampai terlelap2 aku membacanye...

Nak cerita sikit hal kat sekolah...tentang kawan2 aku..terutamanya yang lelaki...asal dieorang nie...lepas UPSR nie..mcm dah lepas SPM..ajak couple2 lah...cukup menyeksakan hidup aku..kebanyakkan yang ajak couple...pulak tu kawan2 yang memang baik dengan aku..aku memang hormatkan dieorang sebagai kawan..tetapi diaorang nie salah anggap kot...situasi nie membuatkan aku serba salah...aku x nak hilang kawan2 aku...aku sayang mereka semua..jd keputusannya..aku terpaksa tolak...semuanya..biarlah aku single...lagi baik kot...dari aku menyakitkan hati kawan-kawan aku..

No comments:

Post a Comment