SELAMAT DATANG! RAJIN-RAJIN LAH FOLLOW YEE.. :) ­ ­

Sunday, June 12, 2011

Cuti_Cuti Malaysia....A Famosa Water World...

Terima kasih daun keladi Pak Teh sebab belanja kami...bermalam di Kondo..A Famosa....seronok gak lah kami bercuti kat sane...dapat memenuhkan aktiviti cuti sekolah aku dan sepupu2 aku...tp frust jugak le...sebab Mak Long sekeluarga x dapat pergi...aku le cucu atuk aku yang paling besar...nasib baik ada andak ain...ada gak kwn aku.....

Esok dah mula sekolah ....kejapnya rasa 2 minggu bercuti...bnyak pahit manis dalam masa bercuti nie....antaranya ...aku pergi tengok wayang dengan member2 SKBB  tahun lepas terutamanya Ummi dengan Nazrul ..tengok wayang cerita Karak..entah bila lagi aku akan dapat berjumpa dengan dieorang nie....kenangan cuti sekolah nie akan aku kenang sampai bila-bila..InsyaAllah.....

No comments:

Post a Comment