SELAMAT DATANG! RAJIN-RAJIN LAH FOLLOW YEE.. :) ­ ­

Thursday, June 16, 2011

Ain Fatiah...kawan terbaik aku..

Nie aku nak memperkenalkan kawan aku yang seorang nie...aku dengan dia nie dah lama kenal...dari kami kecil sampai le sekarang....die antara sahabat yang menerima kekurangan  dan kelebihan  yang ade dalam diri aku nie....die seorang sahabat yang menerima aku seadanya......
 Aku dengan Ain nie...penah tidor sebantal dan makan sepinggan ....sebabnya mak dielah yang menjaga aku semasa aku kecil...tu le sebab kami rapat.....die pon faham perangai aku yang kasar nie...hehehe...dan aku pon faham perangai die nie...kalo die x sukakan seseorang...die akan cakap...x adenya nak simpan2.....
Kat sekolah....pula aku rapat dengan Adiha...alhamdullilah aku suka berkawan dengan die sebab die nie jenis yang gile-gile...aku rasa happy bila berkawan dengan kawan yang macam nie....brutal aje..x de nak sentap2 nie....namun begitu.....aku kena berpegang pada peribahasa nie....BERKAWAN BIAR SERIBU...BERKASIH BIAR SATU......macam hari nie Adiha tak ade...die masuk Spelling Contest...aku rehat dengan Raihana....ok aje...sebab kami semua adalah sahabat...... 

No comments:

Post a Comment