SELAMAT DATANG! RAJIN-RAJIN LAH FOLLOW YEE.. :) ­ ­

Sunday, December 2, 2012

RINDU DATANG LAGI..DECEMBER 2012

Assalamualaikum..terlalu lama rasanya aku menyepi meninggal blog aku nie.. hari nie entah kenapa terbuka hati aku untuk mengupdate blog aku nie..SEPI,mana ada istilah sepi dalam hidup aku, terlalu banyak perkara yang membuatkan aku sibuk pada cuti sekolah nie.. Terima kasih kat cikgu-cikgu SMAP Bentong yang begitu bermurah hati memberi aku dan rakan-rakan aku tugasan PBS..yang paling aku suka bila kena buat Carta Harigana dan carta Katagana tugasan Jepun yang dibekal oleh cikgu aku sebanyak 100 helai..(suka sangat-2 nie). Berbicara tentang hati dan perasaan, fuhh! susah nak ramalkan kehendak takdir, tapi sebagai hambaNya aku cuba untuk elakkan diri dari terjebak dengan sesiapa pun..belom masanya.. susah nak berjumpa dengan insan yang betul-2 ikhlas menerima aku seadanya..

Friday, August 31, 2012

September menjelma..sukanya dapat balik rumah minggu nie..HOME SWEET HOME..Kadang kala kesian jugak tengok ayah n ummi yang terpaksa mengambil dan menghantar aku kat asrama..Semalam sambung raya..tapi hari nie kena kuanrantin siapkan homework yang melambak-2..rasa macam cuti x bermakna pun..Balik nie x contact sidie pon , top up kering..setakat balik sekejap nie malas nak top up...